oneofthesebitchesuknow

2013-02-18
20:50:54

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
 
1. Jag hatar att sjunga inför folk men gör det ändå.
2. Min mormor är min allra bästa vän och jag älskar henne väldigt mycket!
3. Mina vänner och familj är det som jag värderar högst!
4. Jag är en riktig shoppohollic!
5. Jag vill gärna sluta skolan och börja jobba, samt flytta till en egen bostad.
6. Jag är rädd för mörkret.
7. Jag förtjänar bättre och jag är medveten om det.
8. Jag är fast i den så kallade kärleken för att jag inte vågar släppa taget om den som en gång sa han älskade mig. 
9. Hatar att läsa, men älskar att arbeta.
10. Om jag väl har fäst mig vid en person så gör jag allt för att den ska må bra.
 
 
 
Puss och godnatt för ikväll :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: