oneofthesebitchesuknow

2013-03-26
09:25:17

nämen gudars, hon lever!
Haha..ja, jag som sagt lever.
Känner att jag helt enkelt inte orkat med att blogga den senaste månaden, inte haft lust lixom. Så jag kommer fortsätta där jag slutade med min 25-dagars "resa".
Igår iaf så åkte jag in till staden med min fina vän till flata, Ellinor, hon skulle följa med mig till vc där det väntade en spruta på mig.
USCH jag hatar det, ont gjorde det också för den delen :/
menmen..jag överlevde iallafall!

Efter det så var det dags för en fika med ellinor, alex, josse, madde, linn, vincent och ida. Trevliga prickar det där!
Sen skulle jag och madde äve flytta josses bil..men de gick ju sådär, ingen av oss fick i backen så den fick stå där den stod.

Jag, alex, linn och vincent tog en promenad upp till linn där vi satt och tjöta typ 1,5 tim innan vi åkte hemmåt. Helt enkelt så var det en riktigt underbar dag!
Ellinor, den nya fotografen tog även kort, haha sötnos :*




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: