oneofthesebitchesuknow

2013-03-26
23:25:57

☆★☆
Idag va alltså sista gången på min teckenspråkskurs..förbaskat synd! Så mycket som jag lärt mig och så mycket man har kvar att lära.
Vi har fått välja personliga tecken, mitt är att man rullar händerna i luften under hakan typ, som betyder prata eller sjunga. Älskar att både prata och sjunga så det blev självklart!
Fick även lära mig refrängen och typ första versen på "tänd ett ljus" , så grymt kul är det..kan inte sluta teckna den!

ajja, min dag har vart bra!
Har tänkt att lägga mig och sova.
Imorgon bitti när jag vaknat har jag tänkt att det ska bli en spring tur runt spåret, känner att det skulle vara skönt att komma igång med träningen igen nu när jag i stort sett har slutat rida helt. Så jag har nu lagt fram kläder osv, för nu jävlar ska det bli av!
Hör av mig imorgon igen, puss&kram!
//N



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: